Ιζαμπέλλα Λιανέρη

Η Ιζαμπέλλα Λιανέρη είναι Καθηγήτρια Αγγλικών και Εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού. Είναι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει ολοκληρώσει την τριετή φοίτησή της στη Σχολή Θεατρικού Παιχνιδιού του κ. Λάκη Κουρετζή, Εργαστήρι Παιδαγωγικής Θεάτρου και Θεατρικού Παιχνιδιού του Θεάτρου Ημέρας.

Είναι κάτοχος Cambridge Proficiency στην Αγγλική Γλώσσα και Celi 4 στην Ιταλική Γλώσσα. Είναι Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού εκπαιδευμένη από την Ariston Psychometrics.
Είναι συγγραφέας του Παιδικού παραμυθιού «Η Αρπαγή της Σιωπής» (εκδόσεις Λιβάνη) και κάτοχος Πτυχίου Μονωδίας.


Έχει παρακολουθήσει επιπλέον τα παρακάτω σεμινάρια:

  1. - 'TAPL' (Teacher Assisted Pair Learning), με τον Nicolas Ferguson ( Πρόεδρος του κέντρου ' The CEEL' - European Centre for Language testing-).
  2. -'Brain friendly learning and teaching', με τον Mark Fletcher (Ερευνητής και συγγραφέας υλικού βιωματικής μάθησης της Αγγλικής Γλώσσας).
  3. - «Ο Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός στην Εκπαίδευση», στο Πανεπιστήμιο KENT στην Αγγλία. (Neuro-Linguistic Programming (NLP) for Teachers, Univercity of Kent, Canterbury – England).
  4. - «Το θεατρικό παιχνίδι ως εναλλακτικός τρόπος διδασκαλίας», με τον κ. Λάκη Κουρετζή.
  5. - «Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΩΝ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ», με τον κ. Λάκη Κουρετζή.
  6. - ΕΑΓ της Επικοινωνιακής Μεθόδου του Thomas Gordon.

Μαρία Λιανέρη

Η Μαρία Λιανέρη είναι Καθηγήτρια Αγγλικών και Εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού. Είναι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει ολοκληρώσει την τριετή φοίτησή της στη Σχολή Θεατρικού Παιχνιδιού του κ. Λάκη Κουρετζή, Εργαστήρι Παιδαγωγικής Θεάτρου και Θεατρικού Παιχνιδιού του Θεάτρου Ημέρας.

Είναι Σύμβουλος της Ηχοθεραπευτικής Μεθόδου Tomatis για μαθησιακές δυσκολίες (Tomatis Consultant Level 4).
Έχει εκπαιδευτεί στο Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού της Ariston Psychometrics.

Είναι κάτοχος Cambridge και Michigan Proficiency στην Αγγλική Γλώσσα και Zertificat στη Γερμανική γλώσσα.


Έχει παρακολουθήσει επιπλέον τα παρακάτω σεμινάρια:

  1. - «Η Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας», με την κ. Λιλίκα Κουρή & την κ. Σουζάνα Αντωνάρου. (Educational and Training consultants.)
  2. - «Θεατροπαιχνίδια», -εξάμηνο πρόγραμμα εκπαίδευσης στο Θεατρικό Παιχνίδι-, με την κ. Αννέτα Παπαθανασίου στο Θέατρο των Αλλαγών στην Αθήνα.
  3. - 'TAPL' (Teacher Assisted Pair Learning), με τον Nicolas Ferguson ( Πρόεδρος του κέντρου ' The CEEL' - European Centre for Language testing-).
  4. -'Brain friendly learning and teaching', με τον Mark Fletcher (Ερευνητής και συγγραφέας υλικού βιωματικής μάθησης της Αγγλικής Γλώσσας).
  5. - «Ο Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός στην Εκπαίδευση», στο Πανεπιστήμιο KENT στην Αγγλία. (Neuro-Linguistic Programming (NLP) for Teachers, Univercity of Kent, Canterbury – England).
  6. - «Το θεατρικό παιχνίδι ως εναλλακτικός τρόπος διδασκαλίας», με τον κ. Λάκη Κουρετζή.
  7. - «Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΩΝ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ», με τον κ. Λάκη Κουρετζή.
  8. - «Μαθησιακές Δυσκολίες», με τον παιδοψυχολόγο κ. Μακαρόνα.
  9. - « Δυσλεξία», με τον κ. Γεώργιο Παυλίδη.
  10. - ΕΑΓ της Επικοινωνιακής Μεθόδου του Thomas Gordon.

Οι Συνεργάτες μας

Όλοι οι συνεργάτες μας είναι, είτε native speakers (τα Αγγλικά είναι η μητρική τους γλώσσα), είτε κάτοχοι τίτλων σπουδών της Ξένης Γλώσσας που αποδεικνύουν και εξασφαλίζουν την άριστη χρήση της. Επίσης είναι εκπαιδευμένοι με ειδικά σεμινάρια μεθοδολογίας και μετάδοσης των δομών της γλώσσας, με τρόπους που μιμούνται την εκμάθηση της μητρικής των μαθητών μας.

Κοινό πλαίσιο διδασκαλίας.

Όλοι μας οι καθηγητές χρησιμοποιούν τα ίδια πλάνα μαθήματος (lesson plans) και το ίδιο οπτικοακουστικό υλικό (διαδραστικούς πίνακες και κάρτες- flashcards-) που στόχο έχουν την απόλυτα βιωματική μάθηση και προσομοίωση καταστάσεων της πραγματικής ζωής.

Επικοινωνία σημαίνει αμεσότητα, συμμετοχή των αισθήσεων και έκφραση συναισθημάτων.

Μαρία Λιανέρη

Η Μαρία Λιανέρη είναι Καθηγήτρια Αγγλικών και Εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού. Είναι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει ολοκληρώσει την τριετή φοίτησή της στη Σχολή Θεατρικού Παιχνιδιού του κ. Λάκη Κουρετζή, Εργαστήρι Παιδαγωγικής Θεάτρου και Θεατρικού Παιχνιδιού του Θεάτρου Ημέρας.

Είναι Σύμβουλος της Ηχοθεραπευτικής Μεθόδου Tomatis για μαθησιακές δυσκολίες (Tomatis Consultant Level 4).


Έχει παρακολουθήσει επιπλέον τα παρακάτω σεμινάρια:

  1. - «Η Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας», με την κ. Λιλίκα Κουρή & την κ. Σουζάνα Αντωνάρου. (Educational and Training consultants.)
  2. - «Θεατροπαιχνίδια», -εξάμηνο πρόγραμμα εκπαίδευσης στο Θεατρικό Παιχνίδι-, με την κ. Αννέτα Παπαθανασίου στο Θέατρο των Αλλαγών στην Αθήνα.
  3. - 'TAPL' (Teacher Assisted Pair Learning), με τον Nicolas Ferguson ( Πρόεδρος του κέντρου ' The CEEL' - European Centre for Language testing-).
  4. -'Brain friendly learning and teaching', με τον Mark Fletcher (Ερευνητής και συγγραφέας υλικού βιωματικής μάθησης της Αγγλικής Γλώσσας).
  5. - «Ο Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός στην Εκπαίδευση», στο Πανεπιστήμιο KENT στην Αγγλία.(Neuro-Linguistic Programming (NLP) for Teachers, Univercity of Kent, Canterbury – England).
  6. - «Το θεατρικό παιχνίδι ως εναλλακτικός τρόπος διδασκαλίας», με τον κ. Λάκη Κουρετζή.
  7. - «Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΩΝ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ», με τον κ. Λάκη Κουρετζή.
  8. - «Μαθησιακές Δυσκολίες», με τον παιδοψυχολόγο κ. Μακαρόνα.
  9. - « Δυσλεξία», με τον κ. Γεώργιο Παυλίδη.
  10. - ΕΑΓ της Επικοινωνιακής Μεθόδου του Thomas Gordon.
  11. - Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού της Ariston Psychometrics.

Η χρήση και η επίδραση της κλασσικής μουσικής

Καθώς τα παιδιά εξασκούνται υπάρχει ένα μουσικό “χαλί” από ειδικά επιλεγμένα μουσικά κομμάτια που λειτουργεί ως “δίχτυ ασφαλείας” στην ευαίσθητη διαδικασία της μάθησης. Η μουσική αφενός μεν χαλαρώνει το σώμα και το νου αυξάνοντας την συγκέντρωση, αφετέρου δε εμποδίζει το να ακουστούν τα λάθη του κάθε ζευγαριού από την υπόλοιπη ομάδα.

Play Video

Ο μύθος της μετάφρασης

Καμιά γλώσσα δεν μπορεί να εγκατασταθεί δομικά στον εγκέφαλο και να χρησιμοποιηθεί άνετα και φυσικά αν έχει διδαχθεί με μετάφραση. Αυτός είναι ο λόγος που κανένας δε μαθαίνει τη μητρική του γλώσσα με τη βοήθεια της μετάφρασης. Σε μια τάξη επικοινωνιακού χαρακτήρα ο καθηγητής μιλάει επί παραδείγματι μόνο Αγγλικά και απευθύνεται στα παιδιά στη μητρική τους γλώσσα μόνο όταν είναι απαραίτητο για να λύσει συγκεκριμένα προβλήματα.

Ο καθοριστικός ρόλος του καθηγητή ως συντονιστή και εμψυχωτή

Ο καθηγητής δεν μπορεί σε ένα περιβάλλον επικοινωνιακής εκπαίδευσης να έχει άλλο ρόλο από αυτόν του ανθρώπου που ενθαρρύνει, συντονίζει, υποστηρίζει, εμπνέει και καθοδηγεί. Η τάξη του θυμίζει καλοσυντονισμένη ορχήστρα που έχει ως μαέστρο έναν παιδαγωγό ελεύθερο, ευέλικτο και έτοιμο να “τσαλακώσει” την εικόνα του προκειμένου να γίνει η “γέφυρα της μάθησης”.

X